13 Mayıs 2013 Pazartesi

OKUL HEYECANIM

Bu bölümde uygulayacaklarımız okula başladığımız ilk günden beri neler hissettiğimiz ve ilk sınıfınızın nasıl olduğu arkadaşlarınızla nasıl anlaştığınız  yani bildiklerinizi yaşamınıza kazandırmanızdır sevgili öğrencilerim. Sizden beklenen becerileri hayatınıza kazandırıyoruz.



Evet şimdi başlıyoruz.


 
Bugün okulumuz açıldı. Ben de sizler gibi büyük bir sevinçle okula geldim.
Sizlerde benim gibi okul için hazırlıklarınızı tamamladınız. Okul giysileri, defterler, kalemler hazır. Öğretmeniniz olarak bende sizlere yeni kitaplarınızı dağıttım.Derslerinize çok çalışacaksınız.

Her gün okuldan eve gittiğinizde derslerinize günlük çalışacaksınız. Başarılı olmak için ilk önce okulunuzu ve yapmanız gereken ödevlerinizi düşüneceksiniz. Dersleriniz bittikten sonra kalem , silgi, defter ve kitap gibi okul araç ve gereçlerinizi çantanıza unutmadan yerleştireceksiniz ve haftalık ders programınıza dikkat edeceksiniz. 
Temiz bir çocuk olarak kişisel bakımınıza özen göstereceksiniz. Ellerinizi, yüzlerinizi yıkayacak, tırnaklarınızı keserken büyüklerinizden yardım alacak ve her yemekten sonra dişlerinizi fırçalayacaksınız.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder